Obchodní podmínky

Obchodní podmínky společnosti P-sport Rokytnice s.r.o. a Reklamační řád

Společnost P-sport Rokytnice s.r.o., IČO 09129430, DIČ CZ09129430, se sídlem Dolní Rokytnice 3, Rokytnice nad Jizerou 512 44, zapsaná v obchodním rejstříku uvedeném u Krajského soudu v Hradci Králové , oddíl C, vložka 45754 (dále jen „Prodávající“) tímto zveřejňuje své obchodní podmínky (dále také „OP“), které platí pro nákup Prodávajícím nabízeného zboží v jejím internetovém obchodě – e-shopu na internetových stránkách www.p-sport.cz (dále jen „Stránky“).

Tyto OP se přiměřeně použijí i pro nákup zboží v prodejnách Prodávajícího, odpovídá-li tomu povaha vztahu – a to zejména pro úpravu odpovědnosti za vady – reklamací.

 

VYMEZENÍ POJMŮ

Spotřebitel je každý člověk, který mimo rámec své podnikatelské činnosti nebo mimo rámec samostatného výkonu svého povolání uzavírá smlouvu s podnikatelem nebo s ním jinak jedná.

Prodávající je společnost P-sport Rokytnice s.r.o., se sídlem Rokytnice nad Jizerou, Dolní 3, Psč 512 44, IČ: 09129430, DIČ: CZ09129430. P-sport Rokytnice s.r.o. je společnost, která při uzavírání a plnění smlouvy jedná v rámci své obchodní nebo jiné podnikatelské činnosti. Je to podnikatel, který přímo dodává Kupujícímu výrobky nebo poskytuje služby.

Zákazníkem našeho internetového obchodu nebo v našich kamenných prodejnách je buď Kupující spotřebitel anebo Kupující, který při uzavírání a plnění smlouvy jedná v rámci své obchodní nebo jiné podnikatelské činnosti.

 

KONTAKTY

P-sport Rokytnice s.r.o.

Dolní Rokytnice 3

512 44, Rokytnice nad Jizerou

e-mail: office@p-sport.cz

tel.: 481 313 315

OBCHODNÍ PODMÍNKY

I. VŠEOBECNÁ USTANOVENÍ

Kupující realizací objednávky akceptuje tyto OP Prodávajícího pro úpravu vzájemných práv a povinností stran ve vztahu vyplývajícím z prodeje Zboží Prodávajícím. Vztahy kupujícího a Prodávajícího se řídí těmito OP, které jsou pro obě strany závazné, pokud není v uzavřené smlouvě stanoveno výslovně něco jiného. OP vymezují práva a povinnosti Prodávajícího a jeho zákazníků (kupujících) a ve svém aktuálním znění tvoří obsah kupní smlouvy (o dodávce zboží), resp. jsou její nedílnou součástí. Práva a povinnosti těmito OP výslovně neupravená se řídí ustanoveními příslušných právních předpisů, zejména občanským zákoníkem (Sbírkou zákonů č. 89/2012 a novelou Sb. Zákonů č. 374/2022 Sb.) v platném znění a zákonem č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, ve znění pozdějších předpisů (pouze pokud jste spotřebitelem).

II. INFORMAČNÍ POVINNOST

Prodávající tímto informuje kupující a kupující provedením objednávky stvrzují, že byli a jsou Prodávajícím informováni o dále uvedeném:

(I) totožnost Prodávajícího: Prodávajícím je společnost P-sport Rokytnice s.r.o., IČO 09129430, DIČ CZ09129430, se sídlem Dolní Rokytnice 3, Rokytnice nad Jizerou 512 44, zapsaná v obchodním rejstříku uvedeném u Krajského soudu v Hradci Králové , oddíl C, vložka 45754 , telefonní čísla a adresa pro doručování elektronické pošty a další kontaktní údaje jsou uvedeny na Stránkách v odkazu – Kontakt

(II) označení zboží nebo služby (dále jen „Zboží“) a popis jejich hlavních vlastností: je uvedeno na Stránkách jednotlivě u každého Zboží, popřípadě odkazem – prolinkem na další internetové stránky (výrobce/distributora apod.),

(III) cena Zboží včetně všech daní, poplatků a jiných obdobných peněžitých plnění: je vždy uvedena u jednotlivého Zboží a je konečná a Prodávající není oprávněn ji žádným způsobem jednostranně zvyšovat; pokud povaha Zboží neumožňuje tuto cenu rozumně určit cenu předem je u Zboží vždy uveden konkrétní způsob jejího výpočtu,

(IV) způsobu platby (včetně případné povinnosti hradit zálohy): je vždy uveden s možností výběru kupujícího u jednotlivého Zboží, volba z nabízených způsobů platby za Zboží je na kupujícím a zvolený způsob platby již následně nelze bez souhlasu Prodávajícího měnit,

(V) způsob dodání nebo plnění Zboží: je vždy uveden s možností výběru kupujícího u jednotlivého Zboží, volba z nabízených způsobů dodání/dopravy je na kupujícím a zvolený způsob dodání již následně nelze bez souhlasu Prodávajícího měnit,

(VI) času dodání nebo plnění Zboží: v nabídce Zboží na Stránkách je uvedeno, zda je Zboží dostupné (bohužel se může stát, že některé Zboží je dočasně nedostupné a nelze je tudíž objednat/zakoupit, za což se omlouváme a budeme se snažit jeho dostupnost zajistit); Zboží může být dostupné na prodejnách či ve skladu Prodávajícího; u konkrétního Zboží je na Stránkách vždy uvedena lhůta (časové rozmezí), kdy bude Zboží dostupné pro vyzvednutí na konkrétní prodejně či bude doručeno prostřednictvím kupujícího zvolené dopravy,

(VII) nákladech na dodání Zboží: jsou vždy uvedeny u jednotlivých způsobů dodání Zboží, volbou způsobu dodání Zboží kupující zároveň volí a souhlasí s příslušnými náklady – cenou, jež musí uhradit za dodání Zboží,

(VIII) údajích o existenci práv z vadného plnění, případně také o záruce za jakost, poprodejním servisu a jejich podmínkách: kupující má práva z vadného plnění a Prodávající poskytuje servis za podmínek, jak jsou uvedena dále v těchto OP zejména v článku X. těchto OP,

(IX) o tom, že Prodávající uchovává v digitální a chráněné podobě obsah objednávek vedoucích k uzavření smlouvy o dodávce Zboží s kupujícím, a to včetně kupujícím sdělených osobních a dalších údajů a pro jejich ochranu používá aktuální technická opatření odpovídající aktuálně používaným obvyklým technickým systémům a zabezpečením; kupující je oprávněn kdykoliv požádat o sdělení aktuálně používaných technických prostředků a Prodávající tyto kupujícímu na dotaz sdělí v rozsahu dostatečném pro informovanost kupujícího a neohrožujícím obchodní tajemství a jinou důvěrnost informací Prodávajícího,

(X) o tom, že digitální obsah objednávek a dalších případných údajů uchovávaný Prodávajícím je slučitelný (a použitelný) s běžně aktuálně používaným

(a) hardwarem, tj. osobními počítači na platformách PC – personal computer a Mac – společnosti Apple a

(b) softwarem – běžně používanými kancelářskými systémy, tj. zejména kancelářský balík Microsoft Office – aktuálně používaný (zejména formát word, excel atd.), Acrobat reader (zejména formát PDF), běžné webové/internetové formáty (formát html). Prodávající v souladu s příslušnými právními předpisy výše uvedené formáty a názvy sděluje ve snaze srozumitelného sdělení v běžně používané formě,

(XI) nákladech na prostředky komunikace na dálku, kdy s využitím/používáním Stránek nejsou spojeny žádné další náklady, poplatky apod., s výjimkou nezbytných poplatků na internetové připojení, které si hradí kupující v závislosti na jím využívané služby internetového připojení,

(XII) o možnosti odstoupení, kdy kupující má právo odstoupit od smlouvy o koupi Zboží bez udání důvodu, a to ve lhůtě 14 ode dne převzetí Zboží (jeho poslední části), a to jak je uvedeno dále v článku IX. Těchto VOP,

(XIII) o tom, že kupující je oprávněn zaslat Prodávajícímu stížnosti jakoukoliv formou komunikace používanou Prodávajícím (viz. – Kontakty) a v jakékoliv věci a Prodávající se jimi bude zabývat a učiní vše, aby je vyřídil, Prodávající může používat pro vyřizování stížnosti i automatizovaný komunikační systém; kupující se dále může obrátit se stížností na orgán dohledu nebo státního dozoru, kterým je (a) Česká obchodní inspekce (www.coi.cz) - pro ochranu spotřebitele, (b) živnostenské úřady (www.statnisprava.cz) - dozor nad dodržováním povinností oblasti obchodu a služeb, (c) Úřad na ochranu osobních údajů (www.uoou.cz) - ochrana osobních údajů; v případě, že strany nedohodnou na smírném vyřešení jejich sporů, může se kterákoli z nich obrátit na příslušný soud,

(XIV) o tom, že objednávka, resp. z ní plynoucí kupní smlouva, bude u Prodávajícího uložena a Prodávající umožní k ní na vyžádání kupujícímu přístup, a že nejpozději do okamžiku dodání Zboží zašle/vyexportuje kupujícímu na jeho e-mail dle objednávky potvrzení o uzavřené kupní smlouvě odpovídající kupujícím učiněné objednávce Zboží,

(XV) o tom, že objednávka a další kroky vedoucí k uzavření smlouvy a Stránky takové jsou v českém jazyce,

(XVI) o tom, že k uzavření smlouvy dochází prostřednictvím vyplnění nezbytných údajů – objednáním Zboží prostřednictvím Stránek, tj. vyplněním nezbytných údajů v rámci objednávkového/e-shopového formuláře a jeho potvrzením/objednáním Zboží na Stránkách, a to potvrzením/odkliknutím tlačítka [Odeslat objednávku s povinností platby],

(XVII) v případě zjištění chyb vzniklých při zadávání dat před potvrzením/odesláním objednávky kupujícím je možné tyto opravit, a to stejným způsobem, jakým byly příslušné údaje zadány,

(XVIII) o tom, že Prodávající na Stránkách zveřejní kodexy chování, které jsou pro něj závazné nebo které dobrovolně dodržuje; v případě že Stránky kodex chování neobsahují, není zatím žádný kodex chování pro Prodávajícího závazný,

(XIX) o tom, že kupující je oprávněn si v textové podobě kromě objednávky Zboží/ smlouvy na její koupi tzv. stáhnout ze Stránek i znění těchto OP,

(XX) v případě, že z jakéhokoliv důvodu (omylu apod.) se ujednání těchto OP odchylují od zákonných ustanovení na ochranu kupujících – spotřebitele, pak se k nim nepřihlíží; To platí i v případě, že se kupující vzdá zvláštního práva, které mu zákon poskytuje,

(XXI) o tom, že Prodávající zajišťuje, že recenze pocházejí od kupujícího tak, že recenze na produkty jsou zveřejňovány pouze od kupujících, kteří si dané Zboží skutečně zakoupili (mají doručenou nebo vyzvednutou objednávku); zařazovány jsou pouze recenze od kupujícího z kontaktního e-mailu, který uvedl v doručené/vyzvednuté objednávce Zboží, a to na takto dodané Zboží, nebo od kupujícího přihlášeného v rámci zákaznického účtu na www.p-sport.cz, a také jen ohledně jím zakoupeného zboží; k ověřování výše uvedených skutečností dochází automatizovaným systémem,

(XXII) Prodávající může uvádět na Stránkách doporučení/doporučené Zboží, a to na základě přepočtu algoritmu, který zohledňuje prodejní sezónu, datum zahájení prodeje Zboží, aktuální skladovou dostupnost Zboží, počet objednaných kusů Zboží, hodnocení Zboží, počet zobrazení daného Zboží na Stránkách, přiřazení Zboží k produktovým podkategoriím v rámci katalogu Prodávajícího, cenové marže a partnerské marketingové akce; Prodávající je oprávněn výše uvedené kategorie upravovat, aniž by je zde zveřejňoval; na dotaz kupujícího, sdělí Prodávající konkrétní použité kategorie a jejich váhu.

 

III. PŘEDMĚT SMLOUVY A JEJÍ UZAVŘENÍ

3.1 Kupující má prostřednictvím e-shopu na Stránkách možnost koupit Zboží nabízené Prodávajícím, tj. uzavřít s Prodávajícím kupní smlouvu na koupi Zboží (dále také „Smlouva“).

3.2 Nákup Zboží prostřednictvím Stránek je Prodávajícím nabízen v rámci své maloobchodní činnosti a není zamýšlen pro prodej Zboží za účelem jeho dalšího prodeje v rámci podnikatelské činnosti kupujícího. V případě, že kupující chce nakoupit zboží za účelem vykonání své podnikatelské – ekonomické činnosti, je povinen v rámci realizace objednávky toto označit a splnit Prodávajícím určené povinnosti vedoucí k uzavření Smlouvy, ke kterému nemusí dojít prostřednictvím Stránek, a to dle volby Prodávajícího.

3.3 K uzavření Smlouvy mezi kupujícím a Prodávajícím dochází prostřednictvím vyplnění nezbytných údajů týkajících se specifikace Zboží (určení Zboží, velikost, barevné provedení apod.), určení způsobu platby za Zboží, určení způsobu dodání Zboží, specifikace kupujícího a případně další potřebné údaje dle aktuálního formuláře pro provedení objednávky/uzavření Smlouvy. Kupující je povinen a zároveň oprávněn vyplněné údaje před konečným odesláním/potvrzením objednávky Zboží zkontrolovat vyplněné údaje a tyto údaje opravit/upravit, a to stejným způsobem, jakým byly tyto údaje zadány. Po potvrzení/odeslání objednávky, které nastává okamžikem, kdy kupující potvrdí/odklikne tlačítko [Odeslat objednávku s povinností platby], již údaje nelze měnit a objednávka je závazná a došlo tím k uzavření Smlouvy s výjimkou dále uvedeného bodu.

3.4 Prodávající je v závislosti na charakteru obchodu, který není obvyklý (množství Zboží, výše ceny, náklady na přepravu, vzdálenosti apod.) oprávněn požádat kupujícího o autorizaci/potvrzení objednávky ještě jiným vhodným způsobem (kromě jejího potvrzení na Stránkách), např. telefonicky či písemně. Odmítne-li kupující objednávku požadovaným způsobem autorizovat, považuje se objednávka za neprovedenou a kupní smlouva za neuzavřenou.

3.5 V případě, že kupující neuhradí kupní cenu dle provedené objednávky/uzavřené Smlouvy, nebude Zboží Prodávajícím dodáno a Smlouva/objednávka bude zrušena.

3.6 Prodávající umožňuje v oprávněných případech také uzavření Smlouvy prostřednictvím jiných prostředků komunikace na dálku než prostřednictvím Stránek, tj. zejména prostřednictvím e-mailové komunikace s Prodávajícím či telefonicky apod. V tomto případě dochází k uzavření Smlouvy až okamžikem, kdy:

(I) kupující obdrží od Prodávajícího prostřednictvím komunikace na dálku (zejména e-mailové korespondence) shrnutí veškerých podstatných náležitostí Smlouvy, tj. specifikace Zboží, ceny, způsob dodání Zboží, nákladů na dodání Zboží, způsob placení apod., a zároveň

(II) kupující neodmítne do 12 hodin od obdržení výše uvedeného shrnutí Smlouvy prostřednictvím e-mailové zprávy prostřednictvím kontaktního formuláře s uvedením případného čísla objednávky či jiného Prodávajícím určeného údaje pro identifikaci objednávky.

3.7 Prodávající neodpovídá za to, že kupující neobdržel příslušnou elektronickou komunikaci, popřípadě i objednané Zboží, bylo-li doručováno na adresy sdělené kupujícím, avšak k příslušným adresám má právo (jen/také) třetí osoba, která doručované převzala, popř. odmítla apod. Prodávající není schopen ani oprávněn zjišťovat a kontrolovat správnost kupujícím zadaných údajů při objednávce Zboží. Kupující odpovídá za správnost a řádnost vyplněných údajů a nese veškerá rizika spojená s tím, jaké údaje při objednání Zboží zadal.

3.8 Prodávající je oprávněn používat technické/digitální prostředky ochraňující před automatickým (nikoli lidským) vyplňováním formulářů pro objednávky.

3.9 K uzavření Smlouvy mezi Prodávajícím a kupujícím dochází na základě řádného/správného vyplnění objednávkového formuláře ve všech povinných údajích (vyplnění nepovinných údajů je na vůli kupujícího) na Stránkách a konečného potvrzení/odeslání objednávky kupujícím, ke kterému dochází potvrzením/odkliknutím tlačítka [Odeslat objednávku s povinností platby], Prodávající potvrdí kupujícímu prostřednictvím prostředků komunikace na dálku přijetí objednávky (zejména prostřednictvím e-mailové zprávy na adresu uvedenou kupujícím).

3.10 Předmětem koupě/prodeje dle Smlouvy jsou pouze položky Zboží výslovně uvedené v objednávce/Smlouvě, pokud nebylo sjednáno mezi Kupujícím a Prodávajícím jinak.

3.11 Kupující bere na vědomí, že s ohledem na realizaci nákupů prostřednictvím Stránek (a také na prodejnách) a aktualizaci příslušných údajů na Stránkách se může stát, že kupujícím objednané Zboží je již vyprodáno (přestože na Stránkách je doposud uvedeno jako dostupné). V tomto případě bude Prodávající o této skutečnosti kupujícího informovat bezodkladně poté, co ji zjistí. Nedohodnou-li se strany ani do 2 dnů jinak (na prodloužení termínu objednávky či jiné změně objednávky), Smlouva zaniká a žádná ze stran není oprávněn a po druhé straně požadovat jakékoliv náhrady. apod.

3.12 Prodávající se uzavřenou Smlouvou zavazuje, že bude kupujícím dodávat:

- bezvadné zboží v souladu se specifikací uváděnou na Stránkách v popisu Zboží, popř. v objednávce Zboží nebo s vlastnostmi obvyklými pro daný druh Zboží

- vyhovující veškerým normám, předpisům a nařízením platným na území ČR,

- vybavené českými návody k obsluze a seznamy opraven, je-li to pro daný druh Zboží obvyklé,

- daňový doklad (faktura) je v papírové podobě vkládána fyzicky do dodávaného balíku se zbožím a/nebo je posílána v elektronické podobě na e-mail, ze kterého byla učiněna objednávka.

3.13 Na žádost kupujícího Prodávající mu vydá doklad o zakoupení Zboží s uvedením data prodeje, popisem Zboží, ceny Zboží, místo dodávky, datum dodávky, a to spolu s identifikačními údaji Prodávajícího. Toto Prodávající splní také zasláním kopie objednávky Zboží. Prodávající zároveň doručí kupujícímu nejpozději do okamžiku dodání Zboží na e-mail dle objednávky kupujícího potvrzení o uzavřené kupní smlouvě odpovídající kupujícím učiněné objednávce Zboží,

3.14 Kupující má možnost odstoupit od již uzavřené Smlouvy (stornovat nebo změnit objednávku) v případě, že nejpozději do 2 hodin od uzavření Smlouvy (potvrzení provedené objednávky) nebo do doručení objednávky na balicí linku oznámí tuto skutečnost Prodávajícímu zasláním e-mailu nebo telefonicky na stránce Kontakty.

 

IV. MÍSTO PLNĚNÍ/DODÁNÍ

4.1 Místem plnění – dodání Zboží je místo určené kupujícím v objednávce/Smlouvě. Prodávající dodává na všechny doručovací adresy v ČR, Prodávající dle jeho volby může v rámci Stránek omezit dodávání Zboží mimo ČR.

4.2 Zboží je dodáváno ze skladu, popř. z vybraných prodejen Prodávajícího. Adresa skladu je: P-sport Rokytnice s.r.o., Dolní Rokytnice 3, Rokytnice nad Jizerou, 51244.

4.3 Kontaktním místem v rámci e-shopu je zákaznické centrum Prodávajícího na adrese: P-sport Rokytnice s.r.o., Dolní Rokytnice 3, Rokytnice nad Jizerou, 51244., (Veškeré kontakty naleznete v kontaktech e-shopu).

4.4 Vlastnické právo ke Zboží přechází na kupujícího doručením Zboží na adresu uvedenou kupujícím (bez ohledu na to, kdo Zboží převzal).

4.5 V případě, že kupující objednává Zboží pro třetí osobu (smlouva ve prospěch třetího), nabývá třetí osoba práva ke Zboží jeho převzetím (a stává se jeho kupujícím se všemi právy a povinnostmi). V případě, že třetí osoba Zboží odmítne, nabývá práva ke Zboží kupující a Smlouva platí nadále mezi kupujícím a Prodávajícím. Prodá-li kupující zboží třetí osobě, nenabývá třetí osoba vůči Prodávajícímu žádná práva.

4.6 Kupujícímu doporučujeme si Zboží při převzetí řádně a důkladně zkontrolovat a prohlédnout. V případě, že shledá na Zboží vadu nebo shledá jiný rozpor s objednávkou, žádáme kupujícího, aby toto bezodkladně oznámil Prodávajícímu způsobem uvedeným dále pro uplatnění vad Zboží (reklamace).

4.7 [Osobní odběr] Prodávající může umožnit osobní odběr Zboží na prodejně Prodávajícího; tato skutečnost bude uvedena na Stránkách v rámci objednávkového formuláře jako možnost osobního odběru. Pro osobní odběr Zboží obdrží číslo objednávky, které musí předložit při odběru Zboží. Prodávající splní svou povinnost dodat Zboží kupujícímu tím, že je předá osobě, která se prokáže příslušným číslem objednávky. Prodávající může požadovat za odběr Zboží, resp. jednotlivé položky Zboží, cenu za dodání, jelikož Prodávající bude Zboží na prodejnu dodávat z jiné prodejny či skladu. Tato cena se může lišit s ohledem na to, zda je kupující členem klubu Prodávajícího apod. Cena dodávky Zboží bude vždy uvedena jako konečná (včetně DPH apod.) na Stránkách v rámci objednávkového formuláře. Cena za dodání je splatná společně se Zbožím.

 

V. CENA

5.1 Kupní ceny Zboží uvedené na Stránkách jsou platné v okamžiku objednání Zboží/uzavření Smlouvy, ke kterému dochází potvrzením/odkliknutím tlačítka [Odeslat objednávku s povinností platby]. Prodávající si vyhrazuje právo změny cen před uzavřením Smlouvy, tedy i v průběhu vyhledávání Zboží na Stránkách, a to i když je Zboží vloženo do nákupního košíku apod., konečná cena Zboží je vždy zřetelně uvedena před potvrzením/odkliknutím tlačítka [Odeslat objednávku s povinností platby].

5.2 V případě tiskové chyby u ceny Zboží je Zboží prodáváno za cenu bezchybnou, byla-li zjevná a v případě nikoliv zjevné, avšak prokazatelné tiskové chyby k uzavření Smlouvy nedochází.

5.3 Kupní cena je považována za zaplacenou s ohledem na výběr způsobu placení teprve připsáním celé kupní ceny za Zboží na účet Prodávajícího, nebo uhrazením v hotovosti na pokladně Prodávajícího, nebo přepravní společnosti v případě platby dobírkou.

5.4 Kupní cena uvedená na Stránkách v rámci objednávky a uzavřené Smlouvy je konečnou cenou za koupi Zboží (cena za (i) dodání a (ii) způsob platby je uváděna zvlášť), a to včetně veškerých daní, poplatků apod., pokud není výslovně na Stránkách a v rámci objednávky/Smlouvy uvedeno jinak (cena za specifické balení apod.).

5.5 Prodávající není povinen, avšak je oprávněn, doručovat kupujícím fakturu či jiný doklad vztahující se ceně (a jejímu placení). Dokladem o výši ceny a povinnosti k její úhradě sjednaným mezi Prodávajícím a kupujícím je objednávka/Smlouva.

5.6 Za den uskutečnění zdanitelného plnění se považuje den dodání Zboží, není-li příslušným právním předpisem stanoveno jinak.

5.7 Kupující je povinen uhradit kupní cenu jím zvoleným způsobem, a to včetně ceny za jím zvolený způsob doručení Zboží a ceny za zvolený způsob platby.

 

VI. DODACÍ LHŮTY

6.1 Prodávající doručuje Zboží ve lhůtě uvedené na Stránkách pro objednané Zboží.

6.2 Zboží je dodáváno prostřednictvím kupujícím zvoleného způsobu dodání s tím, že Zboží je předáno vybranému přepravci (způsobu dodání) a jím doručováno ve lhůtě uvedené na Stránkách. Konečná doba na dodání Zboží závisí na kupujícím zvoleném způsobu dodání Zboží. Lhůta k dodání Zboží může být určena určitým intervalem. Konkrétní čas doručení bude kupujícímu sdělen zvoleným přepravcem.

6.3 Není-li lhůta pro dodání u Zboží konkrétně uvedena, pak činí 30 dní od odeslání objednávky/uzavření Smlouvy a zaplacení sjednané ceny Zboží včetně ceny dopravy a platebního prostředku. V případě lhůty určené dle dnů, platí, že jde o dny pracovní, není-li uvedeno jinak.

6.4 Lhůta pro doručení Zboží začíná běžet ode dne učinění objednávky/uzavření Smlouvy a v případě volby úhrady ceny za dodání Zboží jiným způsobem než při převzetí Zboží od okamžiku provedení úhrady ceny za dodání Zboží.

6.5 Lhůta pro doručení Zboží může být přiměřeně k okolnostem prodloužena, jestliže zpoždění je způsobeno vyšší mocí, nebo okolnostmi nezaviněnými Prodávajícím, maximálně však lhůta pro doručení činí 30 dní.

6.6 Nemůže-li Prodávající doručit Zboží v uvedené lhůtě, oznámí tuto skutečnost bez zbytečného odkladu kupujícímu. Nedohodnou-li se strany ani do pěti (5) dnů jinak (na prodloužení termínu doručení Zboží či jiné změně objednávky), může kupující od smlouvy odstoupit a žádná ze stran není oprávněna po druhé straně požadovat jakékoliv náhrady apod.
 

VII. NÁKLADY NA DODÁNÍ ZBOŽÍ

7.1 Kupující je vedle kupní ceny povinen Prodávajícímu uhradit stejným způsobem jako kupní cenu za Zboží také náklady/cenu za dodání Zboží, a to v ceně uvedené u jím zvoleného způsobu dodání Zboží.

7.2 Cena za dodání – dopravu Zboží se liší dle kupujícím zvoleného způsobu dodání Zboží a obsahuje veškeré daně (zejména DPH), poplatky apod.

7.3 Aktuální výše ceny za dodání Zboží je včetně DPH a je vždy uvedena u jednotlivých způsobů dodání. S ohledem na možné změny cen za dodání Zboží (dopravci) nejsou tyto ceny uváděny a aktualizovány zde, ale vždy u Zboží na Stránkách.

7.4 Prodávající může – dle informací u dodání Zboží – dodávat určité Zboží od určité výše kupní ceny zdarma nebo za zvýhodněné ceny.


 

VIII. ZPŮSOB PLATBY

8.1 Kupující je povinen uhradit cenu za Zboží, tj. kupní cenu, cenu za dodání Zboží a cenu za jím zvolený způsob provedení platby, popřípadě další sjednané ceny či poplatky jedním ze způsobů umožněných Prodávajícím, který je u konkrétního Zboží nabízen, tj. zejména:

(I) tzv. dobírkou – tj. hotově při převzetí zásilky,

(II) on-line platbou prostřednictvím Prodávajícím používaného platebního systému

(III) převodem na bankovní účet

8.2 S kupujícím zvoleným způsobem placení může být spojena cena, kterou je kupující za takto zvolený způsob úhrady kupní ceny zaplatit společně s kupní cenou Zboží. S ohledem na možné změny cen za způsob platby nejsou tyto ceny uváděny a aktualizovány zde, ale vždy u Zboží na Stránkách. Cena za kupujícím zvolený způsob platby obsahuje vždy veškeré daně (zejména DPH), poplatky apod.


 

IX. ODSTOUPENÍ OD SMLOUVY BEZ UVEDENÍ DŮVODU, VÝMĚNA ZBOŽÍ

9.1 Kupující má právo odstoupit smlouvy o koupi Zboží uzavřené prostřednictvím Stránek/od koupě Zboží realizované prostřednictvím Stránek (prostředků komunikace na dálku) bez udání důvodu za dále uvedených podmínek.

Pokud přes internet nakupuje právnická osoba, například firma, nárok na odstoupení od smlouvy do čtrnácti dnů ze zákona nevzniká.

9.2 Kupující má právo odstoupit od Smlouvy realizované prostřednictvím Stránek i bez udání důvodu, a to ve lhůtě 14 dnů ode dne převzetí Zboží (dodávky poslední části Zboží či posledního kusu Zboží).

9.3 Písemné oznámení o odstoupení kupující doručí Prodávajícímu spolu se zbožím určenému k vrácení:

(I) poštou na adresu P-sport s.r.o., Dolní Rokytnice 3, Rokytnice nad Jizerou 51244,

(II) prostřednictvím formuláře na Stránkách, (Odstoupení od kupní smlouvy); kupující vloží formulář spolu s fakturou do zásilky,

(III) jiným vhodným způsobem - např. vyplněním kontaktního formuláře na Stránkách, pomocí telefonu, e-mailu nebo třeba přes chat WhatsAppu.

9.4 Lhůta pro odstoupení je dodržena v případě odeslání oznámení o odstoupení od smlouvy před uplynutím příslušné 14denní lhůty.

9.5 Kupující není oprávněn odstoupit od Smlouvy o dodávce Zboží v zapečetěném obalu, které z důvodu ochrany zdraví nebo z hygienických důvodů není vhodné vrátit poté, co jej kupující porušil – např. sluchátka do uší apod.

9.6 Odstoupí-li kupující od Smlouvy, zašle nebo předá Prodávajícímu bez zbytečného odkladu, nejpozději však do 14 dnů od odeslání oznámení o odstoupení od smlouvy, Zboží, které od něho obdržel. V případě pochybností o tom, zda Zboží bylo zakoupeno u Prodávajícího, je kupující povinen prokázat na výzvu Prodávajícího, že se jedná o Zboží zakoupené u Prodávajícího dle Smlouvy, od které je odstupováno. Kupující Zboží vrátí Prodávajícímu na adresu P-sport s.r.o., Dolní Rokytnice 3, Rokytnice nad Jizerou 51244, Zboží bude zpět zasláno jako obyčejná zásilka. Dobírky nebudou přijaty! Kupující může vrátit Zboží i na prodejně Prodávajícího.

9.7 Prodávající vrátí kupujícímu bez zbytečného odkladu, nejpozději do 14 dnů od, obdržení Zboží, nebo dodání potvrzení Kupujícím, že ten Zboží odeslal, podle toho, co nastane dříve, všechny peněžní prostředky včetně nákladů na dodání, které od něho na základě Smlouvy přijal, a to stejným způsobem, kterým je přijal, nedohodnou-li se strany jinak. Prodávající vrátí kupujícímu přijaté peněžení prostředky jiným způsobem jen tehdy, pokud s tím kupující souhlasil a pokud mu tím nevzniknou další náklady. Kupujícímu bude částka vrácena na bankovní účet převodem peněžních prostředků, jehož číslo uvede v oznámení o odstoupení.

9.8 Jestliže kupující zvolil jiný, než nejlevnější způsob dodání Zboží, který Prodávající nabízí, vrátí Prodávající kupujícímu náklady na dodání Zboží ve výši odpovídající nejlevnějšímu nabízenému způsobu dodání Zboží. V případě, že Kupující od Smlouvy odstoupí jen ohledně části Zboží (kupující koupil v rámci jedné Smlouvy/objednávky více Zboží a odstupuje/vrací jen některé Zboží) a cena za dopravu veškerého Zboží byla určena/sjednána v rámci jedné Smlouvy/objednávky jednou částkou za všechno Zboží, pak Prodávající kupujícímu zaplacenou cenu za dopravu Zboží nevrací (takovou cenu dopravy vrací pouze v případě, že kupující odstoupí od celé Smlouvy, tj. veškerého Zboží koupeného v rámci jedné Smlouvy/objednávky).

9.9 Odstoupí-li kupující od kupní smlouvy, nese kupující náklady spojené s navrácením zboží Prodávajícímu, a to i v tom případě, kdy Zboží nemůže být vráceno pro svou povahu obvyklou poštovní cestou; v případě, že Zboží nemůže být vráceno pro svou povahu obvyklou poštovní cestou a dopravu Zboží není schopen zajistit kupující, zajistí přepravu Zboží od kupujícího (z místa určeného kupujícím) Prodávající, přičemž kupující je povinen uhradit cenu za dopravu do centrálního skladu Prodávajícího ve výši 1500 Kč.

9.10 V případě, že Zboží po odstoupení od Smlouvy bude vráceno již použité, poškozené, znečištěné, popř. bez dokladů dodávaných se Zbožím, pak kupující odpovídá Prodávajícímu za snížení hodnoty Zboží, které vzniklo v důsledku nakládání s tímto Zbožím jinak, než je nutné k tomu, aby se seznámil s povahou, vlastnostmi a funkčností Zboží (dále jen „Náhrada“). Prodávající uplatní nárok na Náhradu u kupujícího tak, že mu zašle od kupujícího přijaté finanční prostředky za koupi Zboží snížené o Náhradu, popř. bude-li snížení hodnoty zjištěno až po vracení kupní ceny, je Kupující povinen uhradit Prodávajícímu Náhradu do deseti (10) po výzvě k úhradě.


9.11 V případě odstoupení od Smlouvy, jejímž předmětem je poskytnutí služby, a čerpání služby bylo na žádost kupujícího zahájeno před uplynutím lhůty pro odstoupení, je kupující povinen uhradit cenu služeb poskytnutých do okamžiku odstoupení.

9.12 Při výměně zboží účtuje Prodávající Kupujícímu poplatky za poštovné. Výměnu zboží lze provést v kterékoliv provozovně Prodávajícího nebo zasláním na adresu prodávajícího, která je uvedena v kontaktech, vždy v celkové ceně za výrobek stejné nebo vyšší, než byla kupní cena na výrobek původní. V případě, že bude cena nového výrobku vyšší, bude rozdíl v ceně Kupujícím uhrazen přímo v místě výměny nebo doplatkem na bankovní účet a to po dohodě se zákazníkem. Vracené zboží bude v jeho originálním obalu, nepoužité, nepoškozené, včetně případného příslušenství, schopné dalšího prodeje. Kupujícím bude předložen kupní doklad na vracené zboží.

Formulář pro výměnu zboží ke stažení.


 

X. ODPOVĚDNOST ZA VADY, ZÁRUKY, UPLATNĚNÍ VAD (REKLAMACE), SERVIS

10.1 Prodávající odpovídá kupujícímu, že Zboží při převzetí nemá vady. Zejména prodávající odpovídá kupujícímu, že v době, kdy kupující Zboží převzal, tak Zboží:

(I) odpovídá ujednanému popisu, druhu a množství, jakož i jakosti, funkčnosti, kompatibilitě, interoperabilitě a jiným ujednaným či Prodávajícím uváděným vlastnostem,

(II) je vhodné k účelu, pro který ji kupující požaduje a s nímž prodávající souhlasil, a

(III) je dodáno s ujednaným příslušenstvím a pokyny k použití, včetně návodu k montáži nebo instalaci,

(IV) je vhodné k účelu, k němuž se věc tohoto druhu obvykle používá, i s ohledem na práva třetích osob, právní předpisy, technické normy nebo kodexy chování daného odvětví, není-li technických norem,

(V) množstvím, jakostí a dalšími vlastnostmi, včetně životnosti, funkčnosti, kompatibility a bezpečnosti, odpovídá obvyklým vlastnostem věcí téhož druhu, které může kupující rozumně očekávat, i s ohledem na veřejná prohlášení učiněná Prodávajícím,

(VI) je dodáno s příslušenstvím, včetně obalu, návodu k montáži a jiných pokynů k použití, které může kupující rozumně očekávat,

a odpovídá jakostí nebo provedením vzorku nebo předloze, které Prodávající kupujícímu poskytl před uzavřením Smlouvy.

10.2 Kupující může vytknout/uplatnit vadu, která se u/na nového Zboží projeví v době dvou let od převzetí a u použitého zboží do jednoho roku od převzetí. Projeví-li se vada v průběhu jednoho roku od převzetí Zboží, má se za to, že Zboží bylo vadná již při převzetí, ledaže to povaha Zboží nebo vady vylučuje. Tato doba neběží po dobu, po kterou kupující nemůže Zboží užívat, v případě, že vadu vytkl oprávněně.

10.3 Prodávající odpovídá kupujícímu také za vadu způsobenou nesprávnou montáží nebo instalací Zboží, která byla Prodávajícím nebo na jeho odpovědnost; totéž platí i v případě, že byla montáž nebo instalace provedena kupujícím a vada nastala v důsledku nedostatku v návodu, který k ní poskytl Prodávající.

10.4 Právo z vadného plnění kupujícímu nenáleží, pokud vadu Zboží sám způsobil. Vadou Zboží není její opotřebení způsobené jejím obvyklým užíváním nebo u použité věci opotřebení odpovídající míře jejího předchozího používání. U Zboží prodávaného za nižší cenu není možno vytknout vadu, pro kterou byla nižší cena ujednána.

10.5 [Záruka] Je-li to u konkrétního Zboží přímo uvedeno, ať již na Stránkách či přímo na/u Zboží, pak Prodávající poskytuje kupujícímu záruku na Zboží po dobu v záruce uvedenou, která začíná běžet od okamžiku převzetí Zboží kupujícím.

10.5.1 Záruka zajišťuje že si Zboží po uvedenou dobu a při obvyklém použití uchová své funkce a výkonnost. Pokud tomu tak nebude, pak má kupující po celou dobu záruky právo na to, aby mu Prodávající dodal nové Zboží bez vad nebo na Zboží opravil, a není-li to možné má kupující právo od Smlouvy odstoupit či požadovat přiměřenou slevu.

10.5.2 Kupující nemá právo ze záruky, způsobila-li vadu po přechodu nebezpečí škody na Zboží na kupujícího vnější událost či kupující.


10.6 Doba od oprávněného uplatnění práva z odpovědnosti za vady až do doby, kdy kupující po skončení reklamačního řízení byl povinen Zboží převzít, se do záruční doby nepočítá. Dojde-li k výměně Zboží, začne běžet záruční doba znovu od převzetí nové věci. Totéž platí u příslušné části, dojde-li k její výměně. Záruční dobu nelze zaměňovat s životností Zboží, tj. dobou, po kterou při správném užívání a ošetřování může zboží vzhledem ke svým vlastnostem, danému účelu a rozdílnosti v intenzitě jeho užívání vydržet.

10.7 Prodávající potvrdí kupujícímu na vyžádání v písemné formě, v jakém rozsahu a po jakou dobu trvají jeho povinnosti v případě vadného plnění. V potvrzení uvede i své jméno, sídlo a identifikující údaj, popřípadě i další údaje potřebné ke zjištění jeho totožnosti. Prodávající a je-li to potřebné, vysvětlí Prodávající v potvrzení srozumitelným způsobem obsah, rozsah, podmínky a dobu trvání své odpovědnosti i způsob, jakým lze uplatnit práva z ní plynoucí. V potvrzení Prodávající zároveň uvede, že další práva kupujícího, která se ke koupi vážou, nejsou dotčena. Nebrání-li tomu povaha Zboží, lze potvrzení podle tohoto odstavce nahradit dokladem o zakoupení Zboží obsahujícím uvedené údaje.

10.8 Má-li Zboží vadu (tedy zejména neodpovídá-li výše uvedenému bodu 10.1 těchto OP), může kupující požadovat odstranění vady. Podle své volby může také požadovat dodání nového Zboží bez vady nebo opravu věci, ledaže je zvolený způsob odstranění vady nemožný nebo ve srovnání s druhým nepřiměřeně nákladný; to se posoudí zejména s ohledem na význam vady, hodnotu, kterou by Zboží mělo bez vady, a to, zda může být druhým způsobem vada odstraněna bez značných obtíží pro kupujícího. Prodávající může odmítnout vadu odstranit, je-li to nemožné nebo nepřiměřeně nákladné zejména s ohledem na význam vady a hodnotu, kterou by Zboží mělo bez vady.

10.9 Kupující může dle své volby požadovat přiměřenou slevu nebo odstoupit od Smlouvy, pokud

(I) Prodávající vadu odmítl odstranit nebo ji neodstranil v souladu s oprávněným požadavkem kupujícího dle předchozího bodu 10.8 těchto OP,

(II) se vada projeví opakovaně,

(III) je vada podstatným porušením Smlouvy, nebo

(IV) je z prohlášení Prodávajícího nebo z okolností zjevné, že vada nebude odstraněna v přiměřené době nebo bez značných obtíží pro kupujícího.

10.10 Přiměřená sleva se určí jako rozdíl mezi hodnotou Zboží bez vady a vadného Zboží, které kupující obdržel.

10.11 Kupující nemůže odstoupit od Smlouvy, je-li vada Zboží nevýznamná; má se za to, že vada není nevýznamná – to znamená, že skutečnost, že vada je nevýznamná musí Prodávající prokázat.

10.12 Odstoupí-li kupující od Smlouvy, Prodávající vrátí kupujícímu kupní cenu bez zbytečného odkladu poté, co obdrží Zboží nebo co mu kupující prokáže, že Zboží odeslal.

10.13 Práva z vady (reklamace) se vytýkají/uplatňují u Prodávajícího, u kterého bylo Zboží koupeno. Je-li však v potvrzení vystaveném Prodávajícím uvedena jiná osoba určená k opravě, která je v místě Prodávajícího nebo v místě pro kupujícího bližším, uplatní kupující právo na opravu u toho, kdo je určen k provedení opravy. Osoba takto určená k opravě provede opravu ve lhůtě 30 dnů, nedohodnou-li se strany jinak.

10.14 Kupujícímu se doporučuje oznámit Prodávajícímu, že Zboží má vady – reklamovat Zboží, bez zbytečného odkladu poté, co vady zjistil (Prodávající neodpovídá za vadu/zvětšení rozsahu vady v případě, že kupující po zjištění vady – kdy se vada stala zjevnou Zboží dále používal). Při oznámení o vadě – reklamaci Zboží, kupující sdělí Prodávajícímu jakým způsobem se vada projevuje a požadavek na způsob vyřízení reklamace – uplatnění práva z vady Zboží s tím, že volbu uplatněného práva nemůže měnit, pokud se nedohodne s Prodávajícím jinak.

10.15 Místem pro uplatnění reklamace (vytknutí vady) je:

(I) prodejna Prodávajícího na adrese P-sport s.r.o., Dolní Rokytnice 3, Rokytnice nad Jizerou 51244

(II) adresa zákaznického centra Prodávajícího P-sport s.r.o., Dolní Rokytnice 3, Rokytnice nad Jizerou 51244 – zasláním zboží k reklamaci přepravní službou. Pro urychlení komunikace žádáme kupující o označení zásilky obsahující reklamované zboží a shora uvedené doklady nápisem “REKLAMACE – e-shop” a dále o uvedení dostatečných kontaktních údajů, zejména adresy a telefonního čísla. Prodávající nepřebírá žádné nevyžádané zásilky na dobírku nebo na náklady Prodávajícího.

10.16 Kupující je povinen prokázat, že Zboží zakoupil u Prodávajícího a že vadu uplatňuje v řádné lhůtě (v době dvou let od převzetí Zboží). Bez prokázání těchto skutečností není Prodávající povinen reklamaci přijmout.

10.17 Pro posouzení vad a jejich vyřízení je kupující povinen předat Zboží tak, aby bylo možno reklamaci posoudit a vyřídit.

10.18 Prodávající nebo jím pověřený pracovník rozhodne o reklamaci ihned po řádném předložení Zboží k posouzení, ve složitých případech do tří pracovních dnů. Do této lhůty se nezapočítává doba přiměřená podle druhu Zboží potřebná k odbornému posouzení vady. Reklamace včetně odstranění vady musí být vyřízena bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace, pokud se Prodávající s kupujícím nedohodne na delší lhůtě.

10.19 Prodávající vyrozumí kupujícího o vyřízení reklamace e-mailem nebo sms (platí pro reklamace na prodejnách Prodávajícího i na e-shopu).

10.20 O tom, kdy bylo právo z vady či záruky/reklamace uplatněno/a, co je obsahem reklamace a jaký způsob vyřízení reklamace kupující požaduje, jakož i o provedení opravy a době jejího trvání, případně o způsobu vyřízení reklamace (včetně případného písemného odůvodnění zamítnutí reklamace), vydá Prodávající kupujícímu automaticky písemné potvrzení.

10.21 Pokud bylo Zboží zasláno přepravní službou, bude po vyřízení automaticky zasláno na adresu kupujícího, jinak bude připraveno k vyzvednutí v místě uplatnění reklamace.

10.22 V případě, že si kupující reklamované Zboží v určené lhůtě nevyzvedne, je Prodávající oprávněn kupujícímu účtovat skladné v odpovídající výši.

10.23 [Servis] Prodávající poskytuje za úplatu či bezúplatně (dle podmínek sjednaných při prodeji Zboží) servis prodaného Zboží. Servis je poskytován vždy v prodejně, kde bylo Zboží zakoupeno, popřípadě v prodejně určené Prodávajícím při prodeji, či v jiné prodejně Prodávajícího, kde je prodáváno shodné Zboží.

10.24 V případě oprávněné reklamace má kupující nárok na náhradu účelně vynaložených nákladů při uplatnění reklamace (včetně úhrady nákladů dopravy zboží k reklamaci).

 

XI. Vyřízení reklamace

 

11.1 V případě, že Kupující využije svého práva vyžadovat odstranění vad zboží opravou a v záručním listu, je pro účely záručních oprav Zboží určený podnikatel odlišný od Prodávajícího, jehož sídlo či místo podnikání je ve stejném místě jako v případě Prodávajícího nebo v místě pro Kupujícího bližším, uplatní Kupující právo na záruční opravu u podnikatele uvedeného v záručním listu. Tyto informace lze případně nalézt v dokladu, který nahrazuje záruční list.

 

11.2 Kupující je oprávněn vyžadovat záruční opravu v autorizovaných servisních střediscích, jejichž seznam je přiložen k dokumentaci ke Zboží, případně jej sdělí Prodávající na dotaz Kupujícího.

Reklamace včetně odstranění vady musí být vyřízena bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů ode dne uplatnění Reklamace, pokud se Prodávající s Kupujícím nedohodnou na delší lhůtě. Po uplynutí této lhůty se Kupujícímu přiznávají stejná práva, jako by se jednalo o podstatné porušení smlouvy.

 

11.3 Běh lhůty pro vyřízení reklamací je pozastaven v případě, že prodávající neobdržel veškeré podklady potřebné pro vyřízení reklamace (části zboží, jiných podkladů apod.). Prodávající je povinen si vyžádat doplnění podkladů od kupujícího v nejkratší možné době. Lhůta je od tohoto data pozastavena až do dodání vyžádaných podkladů kupujícím.

 

11.4 Za situace, kdy je potřeba Zboží zaslat Prodávajícímu nebo servisnímu středisku, si Kupující ve vlastním zájmu vede tak, aby bylo Zboží zabaleno do vhodného a dostatečně chránícího obalového materiálu vyhovujícího nárokům přepravy křehkého Zboží a to včetně veškerého příslušenství a označí zásilku příslušnými symboly.

 

11.5 Servisní středisko po řádném vyřízení Reklamace vyzve kupujícího k převzetí opraveného zboží.

 

11.6 Nárok na uplatnění záruky zaniká v případě neodborné montáže nebo neodborného uvedení Zboží do provozu, stejně jako při neodborném zacházení s ním, tj. zejména při používání zboží v podmínkách, které neodpovídají svými parametry parametrům uvedeným v dokumentaci ke zboží.

11.7 Při jakékoli návštěvě servisního technika u kupujícího je třeba, aby byl vyhotoven protokol o zjištěných závadách a formě jejich odstranění. Bez takovéhoto protokolu není návštěva servisního technika brána v potaz.

 

11.8 V případě odstoupení od kupní smlouvy či poskytnutí slevy z kupní ceny je příslušná platba vrácena Kupujícímu převodem na bankovní účet nebo předána v hotovosti na pokladně v provozovně, kde bylo zboží zakoupené. Při uplatnění reklamace zákazníkem prodávajícímu je třeba vyplnit přiložený formulář o reklamaci ».

 

11.9 Kupující je oprávněn zaslat Prodávajícímu stížnosti jakoukoliv formou komunikace používanou Prodávajícím (viz. – Kontakty) a v jakékoliv věci a Prodávající se jimi bude zabývat a učiní vše, aby je vyřídil, Prodávající může používat pro vyřizování stížnosti i automatizovaný komunikační systém; kupující se dále může obrátit se stížností na orgán dohledu nebo státního dozoru, kterým je

(a) Česká obchodní inspekce (www.coi.cz) - pro ochranu spotřebitele,

(b) živnostenské úřady (www.statnisprava.cz) - dozor nad dodržováním povinností oblasti obchodu a služeb,

(c) Úřad na ochranu osobních údajů (www.uoou.cz) - ochrana osobních údajů;

v případě, že strany nedohodnou na smírném vyřešení jejich sporů, může se kterákoli z nich obrátit na příslušný soud.

 

XII. DALŠÍ UJEDNÁNÍ

12.1 V případě, že Prodávající poskytne kupujícímu další výhody spojené s koupí Zboží, jako například výměna Zboží v delších lhůtách apod. platí tyto výhody a s tím spojené další povinnosti za podmínek sjednaných při koupi Zboží a podmínek uváděných Prodávajícím v příslušných materiálech.

12.2 Pro uplatňování nároků kupujícího se použijí přiměřeně tomu odpovídající ustanovení těchto OP a popřípadě obvyklé postupy v obchodě použitelné pro realizaci práv kupujícího s přihlédnutím k ochraně kupujícího jako spotřebitele.

12.3 Mimosoudní vyřizování stížností spotřebitelů zajišťuje Prodávající prostřednictvím kontaktního formuláře níže. Informaci o vyřízení stížnosti kupujícího zašle Prodávající na elektronickou adresu Kupujícího.

 

XIII. Mimosoudní řešení sporu

 

(I) Vážený spotřebiteli, jestli se domníváte, že jsme Vás poškodili, nebo nedostáli svým závazkům, pište na naši emailovou adresu info@p-sport.cz.

 

(II) Jestli se nám nepodaří spor vyřešit přímo, na základě Zákona č. 378/2015, kterým se mění Zákon č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, máte také právo na mimosoudní řešení spotřebitelského sporu.

 

(III) Subjektem (ADR) mimosoudního řešení spotřebitelských sporů mezi obchodníkem a spotřebitelem, je Česká obchodní inspekce, nebo jiný subjekt pověřený Ministerstvem průmyslu a obchodu, viz http://www.mpo.cz/dokument169867.html.

 

(IV) U České obchodní inspekce, má spotřebitel možnost podat návrh prostřednictvím on-line formuláře, dostupného na internetových stránkách České obchodní inspekce: https://adr.coi.cz/cs .

 

(V) Spotřebitel může podat návrh u České obchodní inspekce nebo pověřeného subjektu nejpozději do 1 roku ode dne, kdy uplatnil své právo, které je předmětem sporu, u prodávajícího poprvé.

 

(VI) Spotřebitel může podat návrh také prostřednictvím platformy mimosoudního řešení spotřebitelských sporů EU, která je dostupná online na: https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.show&lng=CS. Návrh zde může podat jenom spotřebitel žijící v EU na obchodníka se sídlem v EU.

 

(VII) Jestliže sporné strany nejsou spokojené s kvalitou mimosoudního řešení spotřebitelského sporu a domnívají se, že v průběhu řízení došlo k porušení Pravidel pro mimosoudní řešení spotřebitelských sporů, mohou podat stížnost na adresu Ministerstva průmyslu a obchodu nebo na emailovou adresu adr@mpo.cz.

 

(VIII) V případě přeshraničních sporů pomáhá spotřebitelům v přístupu k příslušnému subjektu mimosoudního řešení spotřebitelských sporů Evropské spotřebitelské centrum Česká republika.

 

(IX) Náklady spojené s mimosoudním řešením spotřebitelských sporů si strany nesou samy.

 

XIV. ZÁVĚREČNÁ USTANOVENÍ

14.1 Tyto OP platí ve znění uvedeném na Stránce Prodávajícího v den učinění objednávky/uzavření Smlouvy tehdy, není-li mezi účastníky písemně dohodnuto něco jiného. Odešle-li kupující objednávku/dojde-li k uzavření Smlouvy po dni, v němž došlo ke změně OP, platí OP již v aktuálním znění.

14.2 Prodávající je oprávněn tyto OP dle svého uvážení měnit s tím, že změna OP bude vždy zveřejněna na Stránce, resp. na Stránce budou vždy uvedeny OP v aktuálním znění.

14.3 Kupující si mohou kdykoliv tyto OP stáhnout a uchovat.

 

Upozorňujeme vás na to, že kliknutím na některé odkazy na webovém rozhraní může dojít k opuštění webového rozhraní a k přesměrování na webové stránky třetích subjektů.

 

Kompletní obchodní podmínky ke stažení zde

 

Kompletní reklamační řád ke stažení zde


 


 

Tyto obchodní podmínky jsou platné od 6. 1. 2023.